Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 3

3. Bezpieczna i przyjemna droga do szkoły. Doświetlenie przejść dla pieszych oraz nasadzenia zieleni miejskiej w ulicy Różanej i Andersena.


Lokalizacja

Dodatkowe oświetlenie winno być wykonane nad trzema istniejącymi przejściami dla pieszych zlokalizowanymi w ulicy Różanej na wysokości budynku przy ul. Różanej 11 oraz w ulicy Andersena na wysokości boiska szkolnego i budynku szkoły w pobliżu ulicy Dzikiej. Nasadzenia roślinności miejskiej winny być wykonane na istniejących terenach zielonych znajdujących się po obu stronach drogi wzdłuż ciągów pieszo-rowerowych na odcinku od ulicy Powstańców do ulicy Dzikiej: w ulicy Różanej po obu stronach na wysokości budynku przy ul. Różanej 19 oraz przychodni zdrowia, pomiędzy chodnikiem a budynkami przy ul. Różanej 17, 15, 13 i 11 po stronie wschodniej oraz w ulicy Andersena po obu stronach drogi.

Opis projektu

Projekt zakłada wykonanie dodatkowego oświetlenia trzech przejść dla pieszych zlokalizowanych w pasie drogowym ulic Różanej i Andersena w celu zwiększenia bezpieczeństwa pieszych. Dodatkowo projekt obejmuje wykonanie nasadzeń drzew alejowych, krzewów okrywowych, bylin i traw ozdobnych oraz rekultywację trawników na istniejących terenach zielonych w ulicy Różanej i Andersena. Celem jest zmniejszenie zanieczyszczenia powietrza oraz zwiększenia atrakcyjności gęsto zabudowanej okolicy mieszkaniowej.

Uzasadnienie realizacji projektu

Nowa droga w ciągu ulic Różana-Andersena została wybudowana w 2020 roku i jest codziennie użytkowana przez uczniów, rodziców i nauczycieli zmierzających do szkoły podstawowej przy ul. Dzikiej oraz przez mieszkańców. W ciągu drogi znajdują się trzy przejścia dla pieszych. Oświetlenie drogi, niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów po zmroku, jest wystarczające na prostych odcinkach, ale przejścia dla pieszych pozostają niedoświetlone. W celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników, zasadnym jest wykonanie dodatkowego oświetlenia przejść dla pieszych. Ponadto, w ramach budowy drogi, nieutwardzone fragmenty gruntu zagospodarowano jedynie w formie trawników. Wskazując na wyjątkowo zwartą zabudowę w okolicy oraz niedostatek zieleni, celowym jest wykonanie nasadzeń drzew alejowych, krzewów okrywowych, w szczególności róży, oraz bylin i traw ozdobnych, które zmniejszą poziom zanieczyszczenia i uatrakcyjnią drogę do szkoły i nawiążą do koncepcji Ząbek Miasta-Ogrodu.

Opis realizacji

Wykonano nasadzenia drzew, krzewów, bylin i traw ozdobnych koszt wykonanych prac ogrodniczych i materiału roślinnego wyniósł 71 761,54 zł
Wykonano doświetlenia dwóch wyniesionych przejść dla pieszych

Zdjęcia realizacji

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
Bezpieczna i przyjemna droga do szkoły. Doświetlenie przejść dla pieszych oraz nasadzenia zieleni miejskiej w ulicy Różanej i Andersena.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Klauzula informacyjna

Korzystając z platformy dostępnej pod domeną zabki.budzetobywatelski.pl ufasz, że odpowiednio przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, dlatego chcemy zapewnić, że ich bezpieczeństwo i poufność stanowi podstawę przy projektowaniu i rozwijaniu wszystkich funkcjonalności Platformy. W niniejszej klauzuli informacyjnej chcielibyśmy przekazać Użytkownikom najważniejsze informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, tak aby pomóc w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących ich danych podczas korzystania z Platformy.


W tekście Klauzuli mogą pojawić się terminy, które definiujemy następująco:

Administrator danych osobowych (ADO) – Burmistrz Miasta Ząbki, 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10;

RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;

Platforma – serwis internetowy dostępny pod domeną zabki.budzet-obywatelski.org administrowany przez Burmistrza Miasta Ząbki;

Użytkownik – odwiedzający Platformę dostępną pod domeną zabki.budżetobywatelski.pl

Administrator – Burmistrz Miasta Ząbki


Kto jest administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych na Platformie jest  Burmistrz Miasta Ząbki, 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10


Jak mogę skontaktować się z Administratorem?

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) z którym można skontaktować się mailowo na adres email: daneosobowe@zabki.pl lub tradycyjnie na adres siedziby Administratora.


Na jakiej podstawie prawnej i w jakim celu przetwarzamy dane osobowe?

Administrator przetwarza dane osobowe osób odwiedzających Platformę w celu przeprowadzenia procedury związanej z wyborem i realizacją zadań w ramach budżetu obywatelskiego, świadczenia usługi wsparcia technicznego oraz obsługi zapytań itp. dla Użytkowników Platformy, dochodzenia i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w postępowaniu sądowym i przed innymi organami egzekucyjnymi. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 5a Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

Administrator przetwarza dane osobowe osób odwiedzających Platformę w celu przeprowadzenia procedury związanej z wyborem i realizacją zadań w ramach budżetu obywatelskiego. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak danych osobowych uniemożliwi przeprowadzenie procedury związanej z wyborem i realizacją zadań w ramach budżetu obywatelskiego.


Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez Administrator jest w każdym przypadku dobrowolna i może być cofnięta przez Użytkownika w dowolnym czasie, jednakże wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.


Czas przetwarzania danych osobowych

W przypadku udziału w procedurze związanej z wyborem i realizacją zadań w ramach budżetu obywatelskiego dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres jej trwania, jednak z uwagi na obowiązki wynikające z przepisów prawa o archiwizacji, w tym z uwagi na bezpieczeństwo prawne, będziemy je mogli przetwarzać do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń;

W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, będziemy je przetwarzać do czasu jej wycofania, co można uczynić w każdym momencie;

Dane dotyczące plików cookies zapisywanych na urządzeniach Użytkowników odwiedzających Platformę przechowuje się przez czas odpowiadający cyklowi życia zapisanych na urządzeniach plików cookies lub do czasu ich usunięcia w urządzeniu Użytkownika.


Zakres danych osobowych Użytkowników przetwarzanych przez Administratora

imię i nazwisko,

adres zamieszkania,

numer telefonu,

adres e-mail,

adres IP,

data urodzenia.


Przekazywanie danych osobowych innym podmiotom

Administrator na podstawie stosownej umowy powierza przetwarzane danych osobowych operatorowi systemu informatycznego służącego do obsługi głosowania, firmie MEDIAPARK Sp. z o.o. Adres: ul. Władysława Trylińskiego 10, 10-683 Olsztyn NIP: 7393910693

W przypadkach dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami Miasto Ząbki może przekazywać dane osobowe Użytkowników kancelariom prawnym.

W przypadku obsługi korespondencji drogą tradycyjną Miasto Ząbki może przekazać dane osobowe Użytkowników Poczcie Polskiej lub innemu operatorowi pocztowemu.


Prawa osoby, której dane dotyczą na podstawie przepisów RODO

Prawo dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO)

Ma Pani/Pan prawo uzyskania od Administratora danych osobowych informacji, czy Pana /Pani dane osobowe są przetwarzane. Jeżeli Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe ma Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, uzyskania informacji o celach ich przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych lub o kryteriach ustalania tego okresu oraz prawach przysługujących na mocy RODO.

Prawo do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO)

Jeżeli Pani/Pana dane osobowe są nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora niezwłocznego ich sprostowania lub uzupełnienia.

Prawo do usunięcia danych osobowych, tzw. “prawo do bycia zapomnianym” (art. 17 RODO)

Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora danych osobowych usunięcia swoich danych osobowych, gdy:

I. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane;

II. cofnięta została zgoda, na której podstawie opiera się ich przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;

III. wniesiony został sprzeciw zgodnie z art. 21 RODO i nie występują inne nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;

IV. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;

V. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator;